Меню
Кошница

Ракламация

Връщане / Подмяна

Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката.

В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват по банкова сметка на клиента.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от ''Закон за защита на потребителите''. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката и без да има аромати.

Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно ''Закон за защита на потребителите''.

Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.


1. Връщане

  • 1.1 Продукт, закупен от електронен магазин Brando.bg може да бъде върнат до 14 дни след получаването му, съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП)
  • Върнатият продукт трябва да бъде в безупречен търговски вид - цялостна опаковка, с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран.


  • 1.2 Какво трябва да се направи, за да може да бъде върнат продукт, закупен от Brando.bg?
  • - Да се спазят правилата по под точка 1.1
  • - Преди да предприемете връщане на продукт, трябва да поискате това да се случи, след като се свържете с нас чрез формата за контакт или на email : sales @ brando(.)bg
  • - Попълнете коректно Формуляр за рекламация
  • - Връщането на продукт трябва да е чрез куриерска фирма Еконт.
  • - Разходите по доставката са за сметка на клиента, без наложен платеж. Стойността на продукта се изплаща чрез банков превод.
  • - Сумата по стойността на поръчаните артикули (без сумата, която сте заплатили за доставка при получаването на поръчката си) ще ви бъде изплатена в срок не по-късно от 14 календарни дни по банкова сметка, която сте ни предоставили при попълването на Формуляр за рекламация.


  • 1.3 Случаи в които не се позволява да се върне продукт:
  • - Ако не са изпълнени всички указания в т.1.1 и 1.2
  • - Ако върнете продукт/-и с наложен платеж. Ако това се случи, служител от Brando.bg се свързва с клиента с молба за отпадане на наложения платеж..

2. Подмяна

  • 2.1 Продукт закупен от електронен магазин Brando.bg може да бъде заменен до 14 дни след получаването му.
  • Продуктът, за да може да се подмени, трябва да бъде в цялостна опаковка, с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран.


  • 2.2 Какво трябва да се направи, за да може да бъде подменен продукт, закупен от Brando.bg :
  • - Да се спазят правилата по под точка 1.1
  • - Преди да предприемете подмяна на продукт, трябва да поискате това да се случи като попълните коректно Формуляр за рекламация и посочите причина за връщане ''Искам подмяна с друг размер/модел''. 
  • - Подмяната на продукт трябва да е чрез куриерска фирма Еконт.
  • - Разходите по доставката се поемат от клиента, без наложен платеж.
  • - След като получим върнатия продукт, и се уверим , че са спазани всички указания, в срок от 7-10 календарни дни Brando.bg ще се свърже с Потребителя, за да изпратим продукта, който е избрал за подмяна. Разходите за доставка се поемат от клиента.


2.3 Случаи в които не се позволява да се подменя продукт:

  • - Ако не са изпълнени всички указания в т.2.1 и 2.2
  • - Ако искате да подмените продукт/-и изпратени с наложен платеж или доставка за наша сметка. Ако това се случи, служител от Brando.bg се свързва с клиента с молба за отпадане на наложения платеж.
  • - Ако искате да ви го изпратим чрез друга куриерска фирма, различна от Еконт Експрес.

3. Дефектен продукт

  • 3.1 Brando.bg не носи отговорност за дефектни продукти. Brando.bg представя продукти на различни производители, и няма участие в изработката, пакетирането на продуктите.
  • 3.2 В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на Brando.bg и се изпраща друг продукт като заявения (следвайки инструкциите на точка 2.Подмяна). 
  • 3.3 При връщане на закупена стока поради дефект, транспортните разходи са за сметка на Brando.bg

Адрес за връщане :

До адрес: гр. Плевен, ж.к. Дружба, бл. 327 вх. Е, Тел. за връзка: +359 879 69 69 30, Лице за контакти: Виолетка Илиева

До офис на Еконт: гр. Плевен, Офис ''Еконт Експрес'' - Сан Стефано, Тел. за връзка: +359 879 69 69 30, Лице за контакти: Виолетка Илиева 

До офис на Спиди: гр. Плевен Офис "СПИДИ" - Медицински Университет (ул. Кл. Охридски №4 ) За връзка: +359 879 69 69 30За контакти: Виолетка Илиева 


* Brando.bg спазвайки ''Закон за защита на потребители''(ЗЗП), запазва правото да откаже връщане на продукт, ако са нарушени някои от под-точките или прецени, че са налице такива.

Последна актуализация : 01.06.2020 г.